LECŢIE DE PROMOVARE A TURISMULUI

Lecţie despre cum să-ţi promovezi turismul de la vecinii de peste graniţă. Pentru că au înţeles că vizitatorii români pot fi o mină de aur pentru ei, hotelierii sârbi fac tot ce se poate să arate oaspeţilor ce frumuseţi au în Clisura Dunării ! Astfel că au urcat pe o navă de coazieră zeci de reprezentanţi ai mai multor agenţii de turism din Serbia, Bulgaria, Slovenia şi mai ales România şi le-au arătat splendoarea cazanelor şi nu doar pe ale lor, ci şi pe cele ale noastre. Desigur, croaziera de trei ore a fost garnisită cu bunătăţi culinare de excepţie şi întreţinută de un band de calitate.

Ce alt mod poate fi mai eficient să-ţi promovezi turismul decât să aduci reprezentanţii a zeci de agenţii din mai multe ţări şi să le arăţi frumuseţile. De la bordul unui vaporaş de croazieră, oaspeţii au privit cu uimire frumuseţea unică a Defileului Dunării. Desigur, la capitolul obiective turistice sârbii au trecut şi frumuseţile noastre sau cele legate de istoria noastră. Tabula lui Traian de pe malul lor, Mănăstirea Mraconia şi desigur de o atenţie aparte se bucură chipul lui Decebal.

Organizatorii nu au scăpat din vedere nici faptul că în zonă au o mănăstire în care călugării pregătesc un vin de excepţie şi i-au adus la eveniment să facă o prezentare, urmată de o degustare, la care au luat parte toţi invitaţii.

Atât de mult au fost încântaţi reprezentanţii agenţiilor din România de modul vecinilor de a face turism, că au spus că îşi vor caza clienţii  în hotelul de la vecini şi îi vor aduce să viziteze de acolo împrejurimile în România.

Reprezentanţii hotelului spun că în afara clisurii, mai au şi alte  obiective turistice pe care le pot prezenta vizitatorilor, iar din punct de vedere istoric zona este foarte apreciata.

Anul trecut, reprezetanţii hotelului care a organizat croaziera de promovare a reuşit să aducă în Kladovo, micul orăşel de la malul Dunării nu mai puţin de 70.000 de turişti.